Zúzás és csujogatás

Az utolsó két alteros popkoncert vidámabb élmény volt. :) Rövid is leszek.
December 27-én Pinguval és Tücsivel ordibáltuk ki a torkunkat az Akvárium Nagyhallban Fruttikon. Tripla lemezbemutató koncert volt, annak is az első napja. Az új lemezt megkaptam karácsonyra, hallgattam is párszor, még szokni kell. De van pár számban potenciál. :) Akkora tömeg volt (1500 ember), hogy el se tudtunk mozdulni sörért, de nyugisak között álltunk és néha láttunk is.
Szuper volt, de a Fruttik a Parkban a legjobb. :) Már alig várom!

 

Tegnap Szabó Balázzsal és Bandájával zártuk az évet az a38 hajón. Itt is akkora volt a tömeg (600 fő), hogy majdnem a ruhatárból néztük (bár én szinte semmit sem láttam) a koncertet. Balázs szíve túlcsordult a szeretettől, a végére már nagyon berekedt és a hegedűje is lehangolódott, de remek volt a hangulat. Itt sem bántott senki. Szabó Balázs a Szigeten a legjobb, a Quimby meg a klubkoncerteken. Tartalmas év volt zeneileg is, méltó lezárással.



Megjegyzések