Kreatív statisztika 2015-re

A blogbejegyzések száma idén csökkent, de a 150-re (heti 2-3) még mindig büszke lehetek. Legnépszerűbb blogbejegyzések természetesen a letölthető freebie-k posztjai voltak, a havi desktopok mellett a márciusi csomag döntött csúcsokat. Nagy örömömre a készleteim bemutatóit is sokan látták, legkedveltebb a házikós volt, ami nálam is idei kedvenc.


Szintén kedveltétek a steampunkos stílusbemutatót (ilyen jellegű poszt lesz még hamarosan) és a mixed media alkotásaimat. Ilyen volt a kazettamű, amire én is nagyon büszke vagyok, és a mixed media ajándék minialbumom, amire szintén.



Digi oldalam elég kevés volt idén, még a 100-at sem érte el a számuk. Oka, hogy már csak Paula aktív a designereim közül, ahol CT-tag vagyok, de ő is kihagyott több hónapot. A Cewe-kihívásokat viszont teljesítettem minden héten!
A legtöbben ezt az oldalamat szerettétek, biztos Feri miatt. :)


A zenés oldalaim száma idén volt talán a legtöbb! Sok oldalt készítettem saját készletekkel, ezeket (is) nagyon szeretem. Mindössze 11 az idei készleteim száma, ez viszont eddig a legkevesebb. :(

A blogot részben naplóként írom, hogy a rengeteg program, amin részt veszünk, visszakereshető legyen. Meglepett, hogy ezt a zenés bejegyzésemet rengetegen láttátok, biztos a címe volt vonzó. :)

Sokféle naptárt és 4 fotókönyvet csináltam idén, kettő az ATC oldalaim gyűjteménye, egy családi oldalas összeállítás anyósomnak, egy zenés sógornőmnek volt ajándék. Hagyományos utazós albumom nem készült idén, sajnos.


Két workshopot vezettem scraptáborban, egybe besegítettem Tinánál. Egy vászonképem készült, még egy mixed media kártyás albumom ajándékba Lelonak és egy zenés Pingvinnek (majd mutatom külön bejegyzésben), és pár oldalam a füzetembe - de ezen a téren sem voltam túlzottan termékeny.



Úgy tűnik, idén inkább az új dolgok, technikák, az oktatás kipróbálása és a tanulás motivált. Részt vettem egy festészeti kurzuson is az Articsóka Stúdióban, ahol 6 héten át készítettünk különböző technikákkal (grafit, szén, pasztel, Ecoline, mixed media, akril) önálló alkotásokat, portrékat. Ezt is szeretném folytatni jövőre, tanulással, alkotással.

Megjegyzések