Maradok, aki voltam

Amorf Ördögök koncerten jártunk május 15-én, pénteken az A38-on. 10 éve léptek fel itt a Cellux-szimfóniával, aztán pár év múlva megszűntek. Nekünk az első Amorf koncertünk volt, Tövisházi Ambrusra csak Erik Sumo és Péterfy Bori & Love Band formában csodálkoztunk rá kábé 2008-ban. Telt ház volt aznap, meg másnap, meg harmadnap is. :) Interjú és fotó itt.




Ők tovább fejlődtek minden téren, a közönség maradt, aki volt. Mintha 10 évvel fiatalabbak lettek volna, annyival kevesebb ésszel és toleranciával. Még ennyi hajdobálós, hangosan beszélgetős csajt, sörökkel ötpercenként mászkálós pasit életemben nem láttam és éreztem, pedig harcedzett quimbyrejáró vagyok. Azt hittem, ki se fogom bírni, de a kemény mag szerencsére odébb mozdult.
Vidám, bulis koncert volt. Bori előtt le a kalappal! Ő sokkal nagyobb sztár már, de abszolút nem tolta magát előtérbe, inkább a fiúk "alá dolgozott" nem csak hanggal (amire nagy szükség volt), hanem showműsorral is. Gondolom, ez régen is így működött.
Voltak jó számok, meg kevésbé jók is (a Cellux teljes anyaga, plusz egyéb slágerek). Egyes számokat már profibbra megcsináltak Borinak, pl. az Ópium előképe szerintem ez.



Azért Tövisházi Ambrus nyugodtan lophat önmagától, én akkor is nagyon bírom. :)
Jól szórakoztunk, a hajót megmozgattuk, hamar szabadultunk.

Megjegyzések