Haj

A heticewe témája valami, ami már nincs, de hiányzik (vagy nem). Sok minden lehetne ez, nekem a hosszú hajam jutott az eszembe. Felső tagozatos koromig rövid volt a praktikum és hajerősödés miatt. Akkor már elbírtam vele egyedül, növeszthettem. Gimiben végig hosszan lobogott, először főiskolás koromban vágattam le. Óriási megkönnyebbülést okozott a súlya, és az akkoriban hiányzó hajbalzsamok, kifésüléskönnyítők és jó hajkefék, hajszárítók miatt.
Még néhányszor kissé megnövesztettem, de a gyerekek születése után már nem. Pláne, hogy előbb kifakult, majd iszonyúan őszült, festeni kellett. A szüleim nagyon bánkódtak miatta, szerintem nekem jobban áll a rövid, és szeretem, hogy nem kell vele foglalkozni. (A fotók 1980 körül készültek.)

Jen Maddocks - Paint That Flower, Urban 4, Be Uncommon
Fonts: CWG Sans, CK Ali’s Hand


 

Megjegyzések