Emlékül

Szomorúan olvasom, hogy a Scrapbook Elements bolt is bezár. :( Nem tudom, mi a baj a digivel, de ez már a sokadik ilyen eset az elmúlt pár évben, különösen mostanában: patinás boltok csuknak be, és kiváló designerek akasztják szögre a kalapjukat, vagy folyamatosan keresik a megfelelő helyet maguknak. Nyilván ez a kereslet-kínálat törvénye, lehet, hogy csak a néhány top shop marad majd fenn. De nem értem, mitől csappant meg ennyire az érdeklődés, hiszen a hagyományos scrapbook a reneszánszát éli. Én azért még mindig vásárolok.
A SBE különösen kedves számomra, hiszen itt lettem igazi, és elismert designer. Készítettem is egy emlékoldalt a kedvenc készleteimmel. Szeretettel rakosgattam a rengeteg elemet.

Rina Kroes - Fantastic Future kit and AddOn, Boyhood Tales
Kimberly Stewart - Paper Roses Set 5
 

Megjegyzések