Vadiúj vadnyugat

Erre az idióta címre hallgatott az amúgy is idióta, de emellett nagyon szerethető film, a Wild Wild West jó 15 éve. A legjobb volt benne a stílusa, a steampunk. Bár akkor még nem tudtam, hogy ez az. :) Mivel Marta western kollabot szeretett volna, nekem ez jutott eszembe, hogy steampunkkal is kombinálhassuk. Persze tervezés közben megint rengeteg steampunk zenét hallgattam, nagyon jók vannak. Íme a készlet, a Wild Wild West:


Gyönyörűséges CT-oldalak:


Ha már belejöttem, készítettem egy Add-Ont is, art dollokkal, ATC hátterekkel.


Álomcsapat szépségei:

Én is alkottam:

Rucola Designs - Wild Wild West Add-On

Ezt pedig főleg Marta készleteinek felhasználásával, ki ne hagyjátok a csodás karaktereit és elemeit!

Marta Van Eck - Wild Wild West elements, characters
Rucola Designs - Wild Wild West, Wild Wild West Add-On




Megjegyzések