A saját utamon

Jó dolog is történt a múlt héten: legnagyobb meglepetésemre bekerültem Re Kneipp csapatába. Az esélytelenek nyugalmával indultam (több alkalommal visszautasítottak már a designerségem miatt, és csak 3 hely volt), megírtam a koromat is, mégis sikerült! Nagyon bírom a srácot, a stílusát, humorát, több készletét megvettem már, és használtam is. Az On My Way ismét telitalálat, két oldalt is készítettem. Kapható az Oscrapsen! Érdemes itt is körülnézni, 35%-os kedvezménnyel kaphatók a hamarosan eltűnő készletek!



Re Kneipp - On My Way, Stop Talking


Re Kneipp - On My Way
Rucola Designs - Fears and Phobias
Font: Type Keys Fille

 

Megjegyzések

Secima üzenete…
Gratulálok! Érezd jól magad és alkoss sok szépet!
Janka üzenete…
Gratulálok a vágyott tagsághoz! Nagyon klassz oldalakkal indítottál. :)
pgmaria üzenete…
Gratulálok hozzá! Biztos vagyok benne, hogy itt is gyönyörű készleteid lesznek! :)