Nép és nemzet

Jó, hogy itt élek a fővárosban, mégis rácsodálkozom dolgokra. Tegnap az első meglepetés a Ferenciek terén (lánykori nevén Felszab) ért a metróból kijövet. A másik a Katonában, ahol nem jártunk a felújítás óta (vagy még sokkal régebben). Érdekes, tízenéve meg szinte csak oda. Most a Nép ellenségét vállaltuk be, egy részben, szünet nélkül. Mindenféle díjakat kapott már az előadás tavaly, nem is volt vele semmi gond. A színészek brillíroztak. Szívfájdítóan aktuális/áthallásos. (Egyébként a nyolcvanas évek eleje óta nem olvastam ennyit a sorok között, mint mostanában.) Kritikák itt.

Dalra fakadni a héten nem volt sok kedvem, de ki nem hagytam volna Krisssz dalszöveges kihívását a heticewén.


Rucola Designs - 1848.03.15. freebies
Fonts: 1942 report, Death Font, Circus, Impact

Miközben freebie-t készítettem március idusára (nézzetek vissza jövő szombaton!), ki nem ment a fejemből az idióta Belga szám, hát evvel neveztem. Magyar scrapperek - Cewén a helyetek! :D

Megjegyzések

Margó üzenete…
... engem be"toboroztál", megyek is !!!! :D