Pocakos

A heti kultúr operabérletünk első előadás volt szombaton, a Falstaff. Nagyon vártam a modern rendezés miatt (Arnaud Bernard), a díszlet és jelmezek (szintén tőle) is klasszak voltak. Amúgy nem vagyok nagy Verdi-fan, a Falstaffot talán még nem is láttam, persze a drága, csodálatos Melis Györggyel mindenki látott/hallott már belőle.



Hát, a címszereplő messze nem volt ennyire jó, de színészként bírtam, vicces volt a pocakja és a ruhái. :) Baráth Emőke megint nem okozott csalódást, Balczó Péterrel szépséges párost alkottak minden tekintetben. Haja Zsoltot is bírtuk megint (Ford), összességében tetszett az egész. A darabot az Operaház új megbízott főzeneigazgatója, a külföldről hazatért Halász Péter dirigálta, rendben volt. Kritikusabb kritika itt.

A rövidke trailerből azért megítélhető a stílus, nekem nagyon bejött.

 

Megjegyzések