Filmes készlet és kihívás

Nem titok, hiszen vajszívű Krisssz adott nekem egy hét haladékot, ezen a héten én vagyok a Cewe kihívás házigazdája. A téma pedig egy filmélmény, lehetőleg nem használva fotót hozzá a filmből. Hogy könnyebb legyen a dolog, készítettem egy szuper készletet és freebie-t is. A készlet már kapható a Devianton, szerintem ne hagyjátok ki! A Film Noir ihlette, bár főleg a neo-noir filmeket szeretem (mint Szigorúan bizalmas, Szárnyas fejvadász, Alphaville, Sin City, Memento stb.), néhány klasszikus is bejön (Máltai sólyom, Hátsó ablak pl.), de nektek is biztos van kedvencetek. A Film Noir készlet tehát erősen gengszteres-végzet asszonyás lett, de más témákra is használható, ahogy a mesés CT-oldalakból is látszik.



És akkor itt van az ígért freebie is. Siessetek, mert csak hó végéig él a letöltési link! Igyekeztem mindenféle filmstílusban tenni bele elemeket a kihíváshoz.
sajna ez már nem elérhető

 

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Csúcs a készlet, és ezer hála a fríbiért is! :)
N Zsuzsa üzenete…
Fantasztikus ez a készlet is! Köszi!!
Minyu üzenete…
Köszi a freebiet, jól jön majd a kihíváshoz :)
Margó üzenete…
Nagyon szeretem a FilmNoir készletet! Imádtam vele oldalt készíteni:-) és imádom, hogy szinte mindegyik készleteddel tájékozottabb leszek valamilyen témában, mert ösztönzöl arra, hogy kutakodjak!!
...és köszönöm a freebie-t! A vizes oldal nagy segítségemre lesz, csak így első látásra!:-))
Nem könnyű, de szuperséges a kihívásod, Ildi!!!♥
Gólya üzenete…
Köszönöm a freebie-t! Bár nem leszünk itthon igyekszem jönni a kihívásra.
kreatívhit üzenete…
Remélem tudok időt szánni rá.De akár hogy is köszönöm ha holnap hazaérek lehúzom.S legfeljebb ha nem időben akkor később de mindenképp :)))
ike üzenete…
FANTASTIC - Thank you very much :-)

IKE x