Megőrültél???

Neeem, csak kollab készletet csináltam. :) Igen! Végre összejött Bee-vel tavaly óta tervezgetett kollaborációnk, mindjárt egy teljesen elvadult témával és színskálával, pedig nem is az én ötletem volt! :) Átlépve az árnyékomat, igyekeztem zsurnálosra venni a figurát, art dollokkal megspékelve. Bee gyönyörűséges kacskaringókat, firkákat, ecseteket és clustereket varázsolt, és szelídebb-szolidabb papírokkal erősítette a kínálatot. Különleges overlayek és psd keretek is vannak a csomagjában! Az enyémben meg nyomtatható elemek! Egyelőre a Devianton kapható Are You Crazy? néven, de hamarosan jön a MScrapsre is.


 Ezt nézzétek, mennyi csodás CT-oldal!!!




Hihagyhatatlan zenei aláfestés:

 

És még egy az Ének iskolájából.

 

Megjegyzések

Ritttus üzenete…
Fantasztikus a készlet!!! Köszönöm, hogy alkothattam vele!!!
Margó üzenete…
Húúú, nagyon imádom a készletet (persze melyikedet nem?:-))!!