A víz és a város

Szeretem az urbánus készletek színvilágát, a graffitiket, a használt, piszkos elemek tömkelegét. Paula és Veronika Spriggs alaposan kitett magáért, tényleg hipergigamega kollabot hoztak össze eszméletlen szuper minőségben. Az Urban Blight mindenféle összeállításban és darabokban az Oscrapsen és a Scrapbookgraphicson is kapható.
UPDATE: a SBG-n nem kapható. A drága jó Maya (a tulaj) töröltette Veronica boltjából. No comment.




Két oldalt is csináltam, amilyen hangulatom volt. Én egyébként szeretek nagyvárosban élni, több előnyét látom, mint a kétségtelen hátrányait, bár nem is próbáltam máshol még. Viszont a vízre néző ház asszem egy időre lekerült a bakancslistámról.

Paula Kesselring, Veronica Spriggs - Urban Blight
Font: Impact Label
kiemelve az Oscrapsen! :)
Paula Kesselring, Veronica Spriggs - Urban Blight
Font: OCR A Std
A BeckZoli jelenséget/szellemiséget tartalmilag nagyon bírom, bár zeneileg nekem kicsit unalmas. Ide viszont illik.



 

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nem semmi ez a készlet. Jól összehoztad ezt az árvizes oldalt.
Margó üzenete…
Tényleg giga-mega-hiper készlet!:-) ...és imádom, hogy Te tudsz is vele szuper oldalakat alkotni!!