Pisze flapperek

Ismeritek ezt a Heltai verset a moziról? "Vászon. Homály. Rikoltó hirdetések. Muzsika. Híradó. A film pereg. Lóverseny. Autók. Pisze flapperek......" Hát A nagy Gatsbyt? Már a regényt is nagyon szerettem évekkel ezelőtt, és a filmben sem csalódtam. Igen, tényleg a giccs határán egyensúlyoz, meg melodráma, de a giccsel mindig is baráti viszonyom volt. Fergeteges partyk, kép megoldások, remek színészek (én Tobey Maguire-t is bírtam), csak ajánlani tudom, scrapbookosoknak kifejezetten kötelező! Közel két és fél óra, de egy percig sem unalmas. Pünkösd hétfőn láttuk Zsuzsával, és gyorsan csináltam is egy készletet. :) A Fabulous Flappers már a Devianton!


Az Álomcsapat remekelt, mind mindig!


Az én oldalam:

Rucola Designs - Fabulous Flappers
Ja, és a zenéje is zsír. :)

 

Megjegyzések