Lányos zavaromban

A barátok csodálatosak. Nekem sok van, és boldog vagyok ettől. Különösen nagy öröm, ha a ritkán látottakkal tölthetek együtt egy kis időt, és ennek a napokban több alkalommal is részese lehettem.
Múlt szerdán Ritus születésnapját ültük meg koncert formájában, a MÜPÁ-ban. Közös kedvencet, Palya Beát választottunk hozzá, aki ezúttal a szefárd zenei világba kalauzolt el minket. Helyesebben előbb egy szerb szefárd zenekart hallotunk, a Shira U’tfilát. Bevallom, picit aggódtam, hogy fog-e tetszeni, de a klezmerhez igen közel áll, így nem is ért csalódás. A zsidó-spanyol, ottomán-török, arab és balkáni zenei hagyományok, török-görög-bolgár zenék keveredése nagyon érdekes, izgalmas és szerethető egyveleget alkot.



Bea Bolya Mátyással és Dés Andrással lépett fel, ladino nyelven és magyarul is énekelt szefárd dalokat.



Igazán szép este volt, hozzá gyönyörű idő, és egy kis dumcsi is társult.

Szombaton III. szakmai konferenciánkat és scrapbook napunkat tartottuk Óbudán.:) Sokan voltunk, rengeteget csacsogtunk, ajándékokat cseréltünk és albumokat nézegettünk jó sokáig. A fotózást meghagytam a profiknak, Krisssz és Bee is kitett magáért. Szuper volt! Ezt az übercuki fotót (Toni épp az egyik albumomat nézegeti) - köszi, Krisssz! - azonnal oldalba kellett foglalnom. Még jó, hogy van hozzá Cewe kihívás is! :D

Anna Aspnes - ArtPlayPalette Family, ArtPlayPalette Crazy Life,
MultiMedia Chicks
Fotó: Krisssz
Font: My Turtle


Ma meg lánybuli lesz vacsorával egybekötve, mingyá indulok! Amilyen hideg van, biztos leszalad a kaja mellé valami. :) Tényleg lehet irigykedni! :)


Megjegyzések

krisssz üzenete…
Hogy ez mennyire jó!! És még Anna is:)))Nem én vagyok ügyi, ti vagytok ennyire helyesek:))
Budaházi Brigitta üzenete…
Ez nekem egy nagyonszeretem scrapbookoldal, nagyon klassz az egész bejegyzés! Jó látni! <3
szrjudit üzenete…
Éljenek a csajok! Na a csacsogások, az közös fotók és az abból készülő barátságérzésű oldalak miatt sajnálom, hogy nem voltam ott szombaton. De ami késik... London után kerítsünk sort egy kis... mondjuk élménybeszámolóra ;) Puszi, csodás Anna oldal!
Kisnyul / Andi üzenete…
Jaj, de jópofa az egész....Ildi, örülök, hogy beszélhettünk! :)
Audi üzenete…
Nagyon jó oldal lett! Örülök, hogy mutattad. És örülök a sok barátodnak, meg a remek időtöltéseidnek. Csupa szuper program!
Margó üzenete…
... és én is mindennek örülök!!! Nekem már az is szuper, "ha kimozdulás helyett" olvasom a programjaidat!!! ... és imádom ezt a fotótokat is! ... és úgy egyáltalán ... remélem ma nem fáztál meg a hidegben!:-)
Secima üzenete…
Jó kis programjaid voltak! És az egyiken még én is találkoztam veled!!! Beszélgetni meg majd legközelebb fogunk!
Toni üzenete…
Ildi!!! Mekkora imádat!!! Köszönöm a megemlékezést arról a nagyon kellemetes szombatról! Jól érzetem magam a tiéd, albumod, meg az összes cewekislány társaságába!
Ps: Nem akarok okoskodni, de azt a nőt ott a bal szélen simán lemetszhetted vóna! Mitől ráncos az állam-nyakam-tokám?! az életbe is ilyen? Ha még a homlokom lenne olyan, legföljebb azt mondanám gondolkodok!!!! Most megyek eszek egy sütit vigasztalásul! :)