A tavasz már a spájzban van

Szeretek kijönni a komfortzónámból, ezért hallgatok annyiféle zenét, és próbálok ki sokféle scrapbook stílust. Nagyon sajnálom, hogy a minimálos tervezőm, Nisha már nem alkot, mindig jól megdolgoztatott! Nemkülönben Kata, akinél beneveztem egy OKC-re. A Spring is near készlete igazi finomság, de nem volt könnyű dolgom. Nem is vagyok elégedett az oldalaimmal, a többieké sokkal jobban tetszik. A tavaszi készlet a Digiridoo-n kapható.

Rainbow Design - Spring is here
Font: Dragonfly

Rainbow Design - Spring is here

Megjegyzések

Kata üzenete…
Én teljesen elégedett vagyok :) Igen néha érdemes elszakadni egy kicsit a megszokottól, formálódik általa a gondolkodásmódunk is. Én viszont még ahhoz nem merítettem bátorságot, hogy a Te különleges stílusvilágodba kiránduljak egyet, de remélem egyszer rászánom magam. Köszönöm szépen! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
És milyen jó, hogy megdolgoztatott, mert nagyon-nagyon jók lettek az oldalaid!!!!!
Secima üzenete…
Én elégedett vagyok veled! Nekem nagyon bejönnek az oldalaid. Az első a fotó és a blending miatt, a második pedig annyira üde oldal lett. :)