Na, végre!

Már annyira vártam, hogy Beedee végre megnyisson új boltjában, a ZigZag Scrapen, hogy megmutathassam szívem csücskét, amiből - nagy szerencsémre - már hetekkel ezelőtt alkothattam! Témájában, kidolgozottságában, színeiben, rajzos elemeiben egyaránt tökéletes és nekem való! Meg nektek! A Yellow Butterfly's Dream Bundle formájában összecsomagolva, de külön a készlet, elemek, papírok, clusterek, templétek, betűk is kaphatók a ZigZagen. (Ugyanitt Trabant, a szerelmes készlet és vadiúj CU papírok is eladók!)

Két kártyát is készítettem, az AJC # 9 hetére be is neveztem, ahol a téma: SERENDIPITY (képesség értékes dolgok megtalálására). Az egyértelmű, hogy Bee-re és a munkáira találtam rá! :)

Beedeesign - Yellow Butterfly’s Dream

Beedeesign - Yellow Butterfly’s Dream
Font: Violation

A filmet nem láttam, nekem túl romantikus asszem, kaptok helyette jó kis jazzt.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Gyönyörű a készlet és csodaszépek a kártyáid. Na, és a zenéd is szuper!
beedee üzenete…
A legszebb kártyák közé tartoznak, amiket életemben láttam!! Benne vannak az első.... hmmm... kettőben! :))))