Még mindig bacik

A Death Of The Microbes elkészítése után még motoszkált bennem a téma, és néhány art journaling technikát is ki szerettem volna próbálni digiben. Így gyorsan megszületett a kistestvére: a Microbes - The Journal mini kit. Vannak benne módjával bacik, de inkább ecsetek és wordartok, meg nagy ATC hátterek. A DeviantScrap boltban kapható!



Gyönyörű, de szívfájdító oldalt hozott Margó:

és szépséges-tanulságosat Osli!


Margó témájához kapcsolódó szám van, naná, hogy Dream Theater!


Megjegyzések

Margó üzenete…
Ma nagyon sok ajándékot kaptam (ismét) Tőled!!!
A készletet, amivel délelőtt alkothattam, és kikiabálhattam vele magamból, hogy "Help me"!
Ezt a számot, amire soha nem figyeltem volna fel, mert sajnos egész életemben a szöveg volt számomra a fontosabb és sajnos ugye, nem értek és beszélek angolul!!
... és azt is leírom, hogy ajándékba kaptam Tőled egy felismerést! Meg kellett volna tanulnom "kiüvölteni" magamból, azt, ami fáj...
Most érzem, nem mindig én törtnék össze ott belül!!!
KÖSZÖNÖM ILDI!!!
kreatívhit üzenete…
Remek ötletes készlet
szuper hátterekkel.
Secima üzenete…
Nem tudom miért, de nekem bejött ez a klip. Pedig nincs is mit kiüvöltenem magamból, hacsak nem a bacikat. Azokra mondjuk ráférne.
Nagyon jó lett ez a minikéd is.