Mért kell a szerelem?

Annyira megörültem, hogy Beedee felajánlotta új készletét, csúcsszuper, nekem való, ártzsurnál cucc!!! Az All You Need Is Love a legjobb, amit ebből a témából kihozni lehet, higggyétek meg, ráadásul potom áron, a Scrapinsidernél. Két oldalt is tördeltem mingyár, egyet a szerelemről, egyet a házasságról.

Beedeesign - All You Need Is Love

Beedeesign - All You Need Is Love
Font: Sugar

Alapzene jár hozzá a flower-power korszakból az imádott gombafejűekkel.


Kihagyhatatlan hazai hasonkorból:


Ezzel meg szeretném visszaszerezni a Twillightosok bizalmát. :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyon jó zenéket hoztál mára. Biztos a téma is teszi.
Ez a készlet valóban fantasztikusan néz ki, és a te oldalaid is remekek.
Margó üzenete…
... és imádom az oldalaidat a "mögöttessel" együtt!!!:-)
Tinci üzenete…
Zenéket nagyon bírom!
Az oldalaid szuperek!
Toni üzenete…
Én is örülök, hogy felajánlotta! Királylány vagy!!!
beedee üzenete…
Nálam jobban nem örül senki, ez tuti!!! Toni jól megmondta... Királylány vagy :))

Olyan jó nekem :))))