Karácsonyon túl

After the Christmas a címe és témája újabb gigantikus blogvonatunknak a Cewe-csapattal, Beedee álmai és szervezése szerint. Fantasztikus csomagocskák születtek, több új designer is debütált, ne hagyjatok ki egy állomást se!


1. beedee
2. krisz1972
3. bobita
4. golya
5. krisssz
6. minyu
7. Osli

8. Kovaxka itt vagy most!


9. Kisnyul
10. Melcsi
11. sandybell
12. bjud
13. rzoe
14. maja
15. dereva
16. Eagleszem
17. Krysty
18. zitz
19. szrjudit
20. Toni
21. bettiee
22. ritacica

Megjegyzések

Minyu üzenete…
Köszönettel elvittem, már töltöm is :)
bjud üzenete…
Jaj de csodálatos már...! a varjútól és a kislánytól behalok :) De a stilizált virágokért is odavagyok, meg a "mazatokért", a cetliért... nem is sorolom tovább, úgy szuper ahogy van!
Köszönöm, hogy tulajdonosa lehetek!
Unknown üzenete…
Elaláltam amikor kicsomagoltam!!!!
Kösziiiiii!
Janka üzenete…
Köszi a cukiságokat! A madárka és a kislány nagyon tetszik :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Királyságos lett, Ildikém, alig várom, hogy hazaérjek, és letöltsem. :)
beedee üzenete…
Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Ismét egy tökéletesre sikerült mini!!! Nálam a "virág" a kedvenc!!
Krisz üzenete…
Annyira jó lett! A kislány a kedvencem! köszi vittem! :)
Unknown üzenete…
Nekem is a kislány az egyik kedvencem, így első látásra, úgyhogy már viszem is, hogy megnézzem közelebbről, mi imádnivaló van még benne...
Ritttus üzenete…
Micsoda alkotás! Köszönöm!!! nagy örömmel vittem! :)
ziti üzenete…
gyönyörűnek tűnik az egész! köszönöm
Skippy üzenete…
Vittem, köszönöm ezt csúcs készletet!!
pgmaria üzenete…
Nahát, de édi ez a madár, viszem is. Köszönöm!
Margó üzenete…
Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb “szüksége” van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek – tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

“Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt.”
(Stephanie Dowrick)

Köszönöm Ildi, hogy amikor nem tudom befejezni a mondatom, Te befejezed, hogy segítesz elkezdeni a mondatom - és ez csak nagyon keveseknek megy -:-) .. az elfogultságom meg nem fogom vissza. Meglátom egy készleted és máris fülig ér a szám. Szerintem bekódolsz valamit, amit elsőre megérzek:-)) ... jajj, boldogan töltöm a készletet, már imádom! Sok puszi, szeretettel: Margó
sandybell127 üzenete…
Aztiii...szuper készlet lett. Imádatos! :))) Köszönettel vittem!
krisssz üzenete…
Nagyon szuper, kösziiii:)))
Whitefrost üzenete…
Köszönettel vittem, jöttem láttam és a kicsi lány a kedvencem
Pertine üzenete…
Beálltam a letöltők vágányához, vittem és köszönöm!
Kisnyul / Andi üzenete…
Nagyon tetszik a piros háttér és a jégcsapok....köszönöm!
Secima üzenete…
Remek, mint mindig!!!! Köszi. :)))
Névtelen üzenete…
Thank you! Best wishes to you!
altalena üzenete…
Jujj, nagyon köszönöm, gyönyörűséges a részed!!!:)****
RoseAddict üzenete…
Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!
Noko411 üzenete…
A lovely kit! Thank you for sharing.
rubin üzenete…
:) félreismerhetetlen stílus, összepasszoló elemek, nagyon szuper lett, köszönöm szépen!!!
Toni üzenete…
Papírcsaj, logószárny, jégcsapkeret forevör! Köszönöm, hogy vihetem!
szrjudit üzenete…
Én a szarvasokba zúgtam bele! Szuper, mint mindig, köszi!