Best of Paula

Már decemberben elcsacsogtam Paula Kesselring Speech készletét, mert nem tudtam magamban tartani az oldalamat, ami itt is megtekinthető. Na, most már elérhető a készlet, de csak a Daily Digi előfizetők/tagok (nem tudom, hogy van ez) számára. Nagy kár, mert tuti retró cucc!

Viszont a 35%-os akció mindenkinek áll, aki shoppingol.

Egyébként az események drámai fordulatot vettek: már megvan a jegyem a Dream Theater február 17-ei koncertjére! A CD is megjött Hong Kongból (Máté fiam mindig tudja, mit honnan kell olcsóbban), címe Dramatic Turn Of Events. Dobosváltás volt, a hardcore rajongók fikázzák, nekem nagyon bejön ez az új anyag (talán mert nem a kezdetektől követem a pályafutásukat).

Nézzük, mi van a felszín alatt:

Megjegyzések

Margó üzenete…
Csak ámulok és bámulok és hogy mennyi minden van még előttem:-)).. mint pl. megismerni a Dream Theater-t:-) De legalább most képbe jött:-)))
Secima üzenete…
Szuper a zenéd megint!