Szambázz!

Toni kihívása a Cewén igencsak testhezálló nekem: kedvenc idézet vagy dalszöveg felhasználásával egy oldal, ami önvallomás is. Mivel sok kedvencem van, inkább a választás volt nehéz. Magyar szöveget akartam, hosszasan vívódtam a Magam adom (Quimby) és a Bús szamba (Vad Fruttik) között, végül az utóbbi győzött, melyről egyszer már zengtem ódát itt. A szöveget szintén idéztem, az egészet itt találjátok. Csak tudnám, hogy tud egy fiatal srác ilyet írni?!
Kedvenc grafikusom készleteit használtam, legszívesebben az összes babáját beletettem volna. :)

Rebecca McMeen - Violet, Merrit, Steampunk Lab
Fonts: VT Portable Remington, Violation
Lyrics: Vad Fruttik

Zenei illusztráció egyéb szambák formájában, hogy látsszon, ez egyáltalán nem szomorú műfaj.






Megjegyzések

Secima üzenete…
Érdekes idézet. Minden keveredik benne, ahogy az oldalon is. Tökéletesen kifejezi a zene lüktetését.
Toni üzenete…
Túlzások nélkül lett telitalálat! Bírom ezt a "darabkádat" is!