Fortepan

Ismét ilyen kihívás van a Cewén, nemcsak Krisssz imádja ezt a projektet, hanem mindannyian. Régi és új fotó, lehetőleg azonos kameraállásból. Én egy berlini szökőkutat (Neptun) próbáltam meg egy képeslappal összehozni. Nem tökéletes, egyik minősége sem volt az igazi, meg a türelmem sem. Majd még keresgélek. :)

Rucola Designs by me - Unter den Linden
Cewe/Krisssz - Mozi
Font: Crimescrene Afterimage


Megjegyzések

Secima üzenete…
Ez szenzációs lett! Az a nagy fényképezőgép remekül mutat az oldalon és nagyon tetszik a színes Berlin felirat is. Remek munka!!!
kreatívhit üzenete…
Hát én kész vagyok a munkáidon.Amikor azt gondolom valamennyire behatároltam a stílusodat...akkor pafff! Előállsz egy teljesen más remekművel. Fergeteges!
Rucola Designs üzenete…
Köszönöm, aranyosak vagytok nagyon. :)