Tüntetés vagy kitüntetés?

Van egy erősen bal agyféltekés énem, amit egyáltalán nem ismertek. Már főiskolás korom óta végzek kutatásokat, felméréseket, írok szakcikkeket, tartok konferenciákon előadásokat. Volt egy pár év szünet (míg Tér és Rend magazinban utaztam), de az utóbbi 8-10 évben megint intenzívebbé vált ez a kutatómunka. Sokszor és sokféle díjat kaptam már, mutathatnám például az év dietetikusa plakettemet is, ha nem ástam volna el valahová, amikor megorroltam a dietetikusokra. Viszont a TDK eredményeimet nemrégiben igazolnom kellett, így megvannak szkennelve. :)
Minderről azért regélek, mert a Cewén Minyu kihívására díjakat mutogatunk. Hálás vagyok a témáért, mert ennek kapcsán rátaláltam egy remek készletre, amiről már el is feledkeztem! :) A babérkoszú csak irónia, még messze nem értem el, amit szeretnék.

Christina Renée - Collectors Plethora
Cewe/Krisssz - Oklevél

Font: Violation

Megjegyzések

Janka üzenete…
Én szeretnék még tudni erről a kutatómunkáról. Néha elcsöpögtetsz ilyen infókat, hogy konferencia meg cikkek, de továbbra is sötétben tapogatózom. Az meg szintén érdekelne, miért orroltál meg a dietetikusokra. Hű, mennyi rejtély! :)
Rucola Designs üzenete…
De cuki vagy, hogy érdekel! :) Cikkek itt: http://retro-food.blogspot.com/, bár mostanában nem frissítettem. A dietetikusok használtak, kihasználtak, aztán eldobtak, mint egy rongyot 2010 elején.
Janka üzenete…
köszi! belekukkantottam, de megnézem részletesebben is.