Futok a tevém után

A karaván halad, én meg le vagyok maradva, vagyis csak voltam. A múlthetiszó COUNT, nem nagyon boldogultam vele, aztán találtam egy remek közmondást, és Eagleszem papírjai megihlettek. A hetiszó pedig a DEFINE, ez könnyebb volt. A cuki baba vasárnaptól kapható a Scrapbook Elementsen! :)

Tangie Baxter - Journal Anthology 7
Eagleszem - Halloween Night Papers freebie

Font: Dawning Of A New Day


Rucola Designs by me - North Pole, Magical Escapes
Rucola Designs by me - ATC Series Art Doll

Alpha: Paula Kesselring - Old Metal Alpha

Font: Dawning Of A New Day


LGT - Valamit mindig valamiért

Megjegyzések

szrjudit üzenete…
Már a bejegyzés címétől kész voltam. futok a tevém után... elképzeltelek :D :D: D Bocs. Annyira szuper lett az Anikó papírjával alkotott oldalad, nagyon tetszik. A másik is szuper, de nálam most a másik a csúúúúcs. Szépen meneteltek te meg a teve ;)
beedee üzenete…
Mindkét oldal imádatos!! Nem nagyon tudnék választani... Az elsőben imádom a blendinget és a hangulatot, a másodikban az elrendezést és a színeket!
A teve jó :D :D
Secima üzenete…
Nekem is bejön mindkét oldal, sőt a cím is. Ja, és az LGT is.