Rutin meg az évek

Szoktuk ezt mondani a baráti körben szerényen szabadkozva. Azt vettem ugyanis észre, hogy csütörtöktől vasárnapig szinte mindig készleten matatok, hétfőn meg oldalakat csinálok. A kettő együtt általában nem megy (biztos valami jobb-bal féltekés probléma). Ma is már a harmadik oldal készítem, és még nincs vége a napnak! Az is feltűnt, hogy klasszikus oldalaknál gyakran használom ezt az elrendezést, valahogy megnyugtatónak találom az L-alakot, mintha egy albumra lennének rádobva a dolgok.
Beszteri a nyerő az eheti Cewe kihíváson, vagyis éljen a fotóöregítés! Jessica Sprague-tól annak idején már tanultam ilyesmit, az ő cuccaival antikoltam a nem új, de nem is kopott fotót férjemről és húgáról. Olyan cukin hasonlítanak, nem?! :) Kedvenc detektíves collabomat használtam hozzá.

Saxon Holt, Ildi Geist - Super Sleuth
Font: Dawning Of A New Day

Megjegyzések

Secima üzenete…
Az L-alakos megoldás tényleg jó. Nagyon jól sikerült a fotóöregítés is. Azt rögtön láttam, hogy a Párod az egyik főszereplő rajta. Tetszik nagyon, amit összehoztál!!!!
Florci üzenete…
és mennxire jó, hogy a papír is öregaítve van! na, ellesem a fortélyokat, majd csak utána csinálom meg a cewére!
treza üzenete…
Az elrendezésed nyerő, letisztult. A fotó alapból is remek, de így megöregítve fantasztikus lett! Asszem, ezzel a kihívással én is kivárok tanulás céljából :)
kreatívhit üzenete…
Klassz lett.