Kell-e komment?

Krisssz e heti kihívása nagyon betalált, naná, hogy alkothatnékom van a frissen shoppingolt Rosey Posey készletkével! (Nálam is új kedvenc.) Mikor kész lett, tudtam, hogy mi lesz hozzá a zenei aláfestés, gondoltam, kipróbálom, hogy rá bírom-e erőltetni kommentként a szöveget. Szerintem nem kell, szerintetek?

Studió Rosey Posey - Being True (még akciós!)

Jöhet a headbang az örökbecsűre:

Megjegyzések

krisssz üzenete…
Hihi, úgy tűnik, többen is leszünk Rosey Posey rajongók a galériában:) Szerintem jó az a szöveg ott:)
Secima üzenete…
Nekem is tetszik a szöveg.
Janka üzenete…
Nekem sem kell rá feltétlenül a szöveg, "szól" az anélkül is :D
Florci üzenete…
nekem a szövegnélküli tetszősebb, esetleg oda hátra belemosva tudnám elképzelni még.
Kisnyul / Andi üzenete…
Szöveges párti vagyok én is.
evadraga üzenete…
Én nem tenném rá, szerintem már nem kell az oda.
Így is pont imádom! :))
beedee üzenete…
Jöttem megmondani a tutit :))) Nekem tetszik szöveggel is, meg nélküle is :) Remélem segítettem :)
Úgy van ez, hogy a szöveg nélkülit nézem, az a jobb. Ha a szövegest, akkor az...
Rosey Posey??? Imádat!! Csak azt mondhatom, mint Krisssz... leszünk egy páran!