Barátocskám

Egész héten a bal agyféltekémet kellett használom keményen, ma végre hazaértem Kaposvárról, súlyos kétoldali scrapbookhiánnyal. A jó csak az egészben, hogy ilyenkor Lelo barátnőmmel vagyok napokig. Így a friss élményektől vezérelve neki is estem a barátságoldalnak. Nem beszéltem túl, viszont jó elvont lett. :D A monogramjaink vannak csak rajta, a két fő dolog, ami minket összeköt és rengeteg szimbólEum. Nekünk tetszik. :)

Marta Van Eck - Don Quijote freebie
Fonts: Jellyka Saint-Andrew's Queen, Rage

Megjegyzések

Secima üzenete…
Az a legfontosabb, hogy nektek tetszedjen. Tetszik, ahogy összekötöd a két monogramot. Sok minden van ezen az oldalon, amiből még egy-két dolgot meg is értek. Legalábbis azt hiszem.
Tinci üzenete…
Ezzel én is így vagyok, mint Secima. Azt hiszem, hogy értem, pedig lehet hogy dehogy!
Szóval nagyon szépséges oldal!
T üzenete…
óóóóóóóó, szuperséges, teccős, lájkolom:D
Margó üzenete…
Izgalmas böngészgetni a szimbólEumokat:-)) .. és szuper az egész!
Toni üzenete…
Imádom ezt a készletet! Szerintem nincs olyan darabja, amit ne használtam volna valahová :) Az a tuti az oldalaidra, hogy hiheti mindenki azt róla, hogy "én értem". És tényleg érti is mindenki, csak másképp. Szenzációs vagy!