A szabadulás művészete

Harry Houdinit, a nagy szabadulóművészt mindenki ismeri, büszkék lehetünk rá, hogy Ehrich Weiszként született Budapesten, 1874-ben, március 24-én. A Google logó is megemlékezett róla, ez adta az ötletet. Amúgy imádom az embert, a sztorit, mióta olvastam/láttam (naná, hogy Forman) a Ragtime-ot (Doctorow), és már régóta motoszkál egy efféle készlet a fejemben. A Magical Escapes page set vintage is, meg alternatív is kicsit, 18 papírt and 75 elemet rejt. Kapható a Scrapbook Elementsnél!



Az Álomcsapat felvette a kesztyűt és meséseket alkotott:



Az én vízióm ilyen lett:

Rucola Designs by IG - Magical Escapes
Font: OldNewspaperTypes

GSO at DST!

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Kifejező érdekes oldal.
Eszter(beszteri) üzenete…
ó, ebbe én bele vagyok szerelmesedve!!!!! a készletbe is, meg az oldaladba is!!!! nem csodálom a gso-t, gratula hozzá!!!!!! :D