Retró a retróban

Timo megint a lábamról a készletével! A retrót köztudottan imádom, a színvilág is zsír, szóval hamar született oldal, ezt a fotót már úgyis régóta fel akartam dolgozni. A húszas éveimben ugyan már a nyolcvanas éveket írtuk, de gimiből nincsenek markáns fotóim, amúgy mindegyiken csöves nadrág, kockás ing és Alföldi papucs lehetett rajtam. :) Viszont ekkortájt már anyu 60-as évekbeli cuccait hordtam előszeretettel - akkor szinte teljesen egyezett a méretünk - így a kettő átlagából kijön a 70! A fotót Imi készítette Sopronban, a Tűztoronyban, a készletet meg Retro Sunset néven a ScrapBird boltban lehet megvenni.

Timo Designs – Retro Sunset
Fonts: Clementine Sketch, Over The Rainbow
GSO at DST!

Oslitól nemrégen kaptam ajándékba egy csomó eszméletlen klassz könyvfotót (köszi!), azokból válogattam a másik oldalhoz.

Timo Designs – Retro Sunset
Photos from book of Bános Mária

Font: Keep On Truckin


Na, máma már nem hasadok tovább, de tettem fel egy kis szavaznivalót a jobb sarokba, hálás lennék, ha kattintanátok!

Megjegyzések

Margó üzenete…
De jó, hogy láthattalak retróban!!!! Teljesen visszavarázsoltad számomra azoknak az éveknek a hangulatát! Szuper!!
Osli üzenete…
Milyen csini voltál! NAgyon tetszik a fényképed, és totál összeilletek a készlettel. A második is szuper oldal lett, tök jó, hogy tudtad használni a fotóimat :)
Krisz üzenete…
Ez a retro nagyon jól áll neked! De mi nem?!
Toni üzenete…
Józsi! Ez kolosszális lett retrostul mindenestül!
Secima üzenete…
Mindkettő nagyon klassz lett, de az első különösen. Szenzációsan néztél ki már akkor is.
Egyébként mi az a grab bag?
Rita(006) üzenete…
Eszméletlen jók lettek az oldalaid!
Florci üzenete…
csini, bájos, imádnivalóóóóóóóóóóóóóóóóó
do üzenete…
Szenzációs oldal!!! Ezt a készletet neked tervezte Timo! Nagyon csini voltál!
erzsocica üzenete…
Szuper retrós oldalak születtek, klasszis lett mind a kettő!