Tavasz van! Gyönyörű!

Ahogy József Attila mondta.:) Tegnap volt hivatalosan a tavasz első napja meg a Költészet Világnapja is, hát véletlenül elég aktuális lettem. Paula már új boltjában, a CatScrapsen árul, aki elmulasztotta a zárási akciót, most 40%-os nyitó kedvezménnyel shoppingolhat. Érdemes, mert mellé ingyen megkapja a Spring Garden készletet, ami maga a színorgia, dudlikkal spékelve! Én imádom. Elég sokat vacakoltam vele, mert próbálgattam Tangie tutorialját a fontok vonalra görbítéséről. Nem lett tökéletes, mert a végén már eluntam, de Tangie szerint így még jobb, mert kézírásszerűbb! :D

Paula Kesselring - Spring Garden
Font: Mad Hatter by Tangie Baxter - AJC Parcel 04

Fonts: Jump Start, Myriad Pro, Stamp Act


És... a szép tavaszi időben merészen csatlakoztam Timo csapatához, köszi! :) Eszméletlen jó az új készlet,. majd csak lessetek! :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Jól összehoztad ezt az oldalt. Igazi tavaszi, költészetes lett. Sok szép oldalt kívánok Timo csapatában!
Tinci üzenete…
Igazi tavaszi színpompa! Szépséges!
Gratula Timo csapatához, várom az oldalakat!
do üzenete…
Azanyja! Tényleg kézírás szerű! Királyság nagyon!
Grat a CT-hez! Már alig várom, hogy állam leessen, mit hozol ki Timo készleteiből!
Paula Kesselring üzenete…
I just love this spring page !!!!Thanks !!!
Toni üzenete…
Gratulka! Timo írtó jó designer, te is az vagy, meg hát scrappernek is Mozart vagy (nem a csoki)! Az oldalad meg harsányságával, vidámságval lobbot vet az agyamba, táncolni volna kedvem!
erzsocica üzenete…
Igazán vidám melengetős tavasz oldal lett!Imádom azt a baglyot!