Alternatívák

Végre egyszer időben megcsináltam az oldalamat az AJC 12. hetére, erre elfelejtem felrakni. (Mentségem azért van, rákattantam agyilag egy témára, először csak freebie akart lenni, de már egy vastag készlet készítése végén járok.) A karavános kifejezés az ACCOMPLISH (elér, megvalósít, végrahajt), Michelangelós idézetet találtam, Leonardóval kevertem. :) Egyébként találtam egy (számomra) új boltot, a DSP-t, ahol be kellett vásárolnom, nagyon szép dolgok vannak, lásd lent. :)

Tangie Baxter - Timeless masters: Da Vinci
Nicole Young - Free Your Mind

Fonts: ILShakeFest, AquilineTwo

UPDATE: GSO by Chengie!!! :) (03.26.)

Ha már kihívás, a Scrapbookgraphics márciusi feladata egy Tangie Collage Sheetről 3 elem felhasználása. ATC-t már régen csináltam, ez lett belőle.

Tangie Baxter - AA65 Collage Sheet
Lauren Bavin - Art Journey I

Tangie Baxter - Quickity Split’n Print Vol.3

Megjegyzések

Toni üzenete…
Egyszer azon kapjuk magunkat, hogy ruhát tervezel a vatikáni őrségnek! :) Nagy vagy, sőt még annál is nagyobb!
Janka üzenete…
hú, de szuper oldalak!!! nagyon bírom a michelangelósat.
kreatívhit üzenete…
Sajátos egyedi hangulatú mindig a munkád.Nagyon jól néz ki. Az ATC -is.
erzsocica üzenete…
Fantasztikus lett mind a kettő! Az első a kedvencem, annyira csodás, egyedi, tetszenek az élénk színei!
icka üzenete…
húúúúúúú nekem az atc jön be nagyon, eszméletlenül klassz!!!!!!!
persze a másik is nagyon tetszik!!!
Margó üzenete…
Szeretem magamba szívni, feltöltődni ezzel a hangulattal, amit itt Nálad kapok!!!
Krisz üzenete…
Wowwwwwwwww! Mindkett őszuper, de az első .... Nem találok szavakat! :)
szrjudit üzenete…
ÉS a második.... Wooow!!! Eszméletlen impulzust adsz ezekkel az oldalakkal...