Már megint itt van

Nem tudom, milyen jogon vágom a pofákat, mikor nekem is van ilyen témájú készletem (rimék vasárnap realizálódik). Persze nem én vagyok a célcsoport. és - nem mellesleg - a rózsaszín nagyon nem a kedvencem. Így megint a jó öreg irónia lett a barátom az oldalkészítésnél. Keley készletében, a Love, Sweet Love-ban remek rajzos elemek vannak, ezeket igyekeztem bemutatni. Kapható a DSC-n, a ScrapTeam Shopban és Keley saját boltjában.

Keley Designs – Love, Sweet Love
Images: NeareStore

Ezt nem hagyhatom ki, ne haragudjatok. Ismét örülök, hogy ezen szocializálódtam a legvidámabb barakkban. Boldog 80-as évek! Sztori itt. Wahorn András for president! Mert igenis a szerelemben ez is benne van, még emléxem azér. :)

A. E. Bizottság: Szerelem

Megjegyzések

Osli üzenete…
Perfekt oldal. Egyébként a készlet sem vészes, vannak ott igen fincsi elemek is. Jó, van pink is bőven meg szívecskék, de különben teccik. :)
Névtelen üzenete…
Fantastic page,love it!! Kisses!!
Secima üzenete…
A videot nem bírtam meghallgatni, de legalább megtudtam, hogy mit jelent az A.E.
kreatívhit üzenete…
Ez az oldal csúcs!Remekül el van találva.