Bestiák

Nem először történik meg, hogy egy rugóra jár az agyunk Sarah-val, de most konkrétan kiénekelte a készletet a számból, amit már tervezgettem. Na nem baj, ilyen szupert úgysem tudtam volna csinálni! A Divine exkluzíve a Divine Digitalen kapható, ez lett Sarah második boltja.

Történt ugyanis, hogy telelésünk közepette végre sikerült könyvet olvasnom, ami teljesen elvarázsolt, ez a Bestiárium. Én nem csípem a fantasyt, ez nem is az, inkább a Zafón könyvekhez hasonlít.



Szóval az oldalam ilyen lett:

Sarah Barber – Divine
Font: Tingle Institute

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Woooá!Szuper!
Bár a könyvet nem olvastam, de az oldalad nagyon tetszik!
Toni üzenete…
Oooooh és megint csak ooooh! Brutál jó!
do üzenete…
Én is itt tátom a szám. Nagyon klassz oldal lett ez! Bár a könyvet én sem olvastam, de határozottan kedvet kaptam hozzá most :D
Florci üzenete…
én még nem tudom, féle-e, vagy kiváncsi vagyok! :) totál carmina buránás lett az oldal!
Pertine üzenete…
Nem hittem volna, hogy Arnie varázsát lehet még fokozni! De sikerült, felkeltette először az oldalad, majd a trailer a kíváncsiságomat! Buék és jó 52p-t!
Secima üzenete…
Téged ismerve, te is csináltál volna ilyen szuper készletet.
A bemutatóból ítélve tényleg jó lehetett a könyv.
LaceE üzenete…
Picit örülök, hogy Sarah gyorsabb volt :D Ez a stílus Neked való, Te vagy ennek a mestere. És ezt be is bizonyítod minden alkalommal :)
treza üzenete…
Wooow, ez valóban bestiális, a készlet is, no de amit csináltál belőle, az igazán!!!