Lady in black

Elkezdtem kísérletezni ezzel a betűfolyam dologgal Krisssz tipós kihívására, aztán persze egész máshogy alakultak a dolgok. Mély értelmet a kollázsban ne keressetek, inkább csak hangulat, de van rajta jó sok betű. A szöveg egy Uriah Heep szám: Lady In Black, szerintem mindenki ismeri.

Tangie Baxter - Journey '11
Tangie Baxter – Collage Fodder Heads
Tangie B. – Quickity Split snd Print Vol 1
Fonts: Pea Sara Print, Team Spirit, Rage


Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyon jó ez a szám, de sajnos nem ismertem. Ezeddig. :)
Az oldalnak pedig tényleg van hangulata, és jó sok betűje. :)
icka üzenete…
na ne, ez eszméletlen jó lett!!!
csak nézem, nézem...
csúúúúúúúcs!!!
T üzenete…
én is, én is, én is,..... állati, királyságos, csúcsszuper, folytassam???? (ilyet úgyse fogok tudni sosem, gyönyörködöm ebben a kavalkádban)
kreatívhit üzenete…
Szeretem az alkotásaidat.Mindig találok valami érdekes megoldást rajtuk.
Margó üzenete…
Megint utazom az oldaladon!:-)
erzsocica üzenete…
Húúúú...nem találok szavakat! Nagyon klassz kollázs lett!