A vég kezdete

Borongós címe van Mel új készletének, naná, hogy azonnal beleszerettem a színvilágába! Ez most a GottaPixelen "színcsipegetős" cucc (GGI), tehát 1 dollárosak a csomagok, külön elemek, papírok, maszatok, és a többi dizájnernél is érdemes körülnézni. Az Until the End tényleg csodaszép, hirtelen két oldalt is csináltam. Az elsőn Annamari ama bizonyos sarazás után, a második meg csak úgy jött. :) Ebbe a betűbe meg valahogy beleszerettem most. :)

A+ Designs – Until the End
Font: fancyPens

A+ Designs – Until the End
Images: NeareStore

Font: fancyPens

Megjegyzések

Rita(006) üzenete…
Nem csodálom, hogy beleszerettél Mel készletének színvilágába, meg a betűtípusba! Mindkettő nekem is nagyon bejön! Na meg Annamariról az oldalad, hallod, SZENZÁCIÓS!
kreatívhit üzenete…
Remek munkák. További szép hétvégét!
Secima üzenete…
Hú, az Annamaris nagyon jó lett! Persze a másik is klassz.
do üzenete…
Szenzációs mindkettő! Ez a betű! megértem miért is tetszik ennyire :D
LaceE üzenete…
Annamariról nem lehet rossz oldalt csinálni, a kölök Napóleonos meg ultra királyság :D