Sorozat, szépség, élet

Na, azért mindennek van határa, ma 5 oldalt készítettem, ebből hármat meg is mutatok, a maradékot holnap. Sarah ismét egy rendkívüli készletet készített, úgy látszik, ebben a hónapban mindenkiből kibújik a kisördög, és megmutatja sötét oldalát. :) A My Soul To Take valóban csak erős idegzetűeknek ajánlott, nyugalom megzavarására alkalmas elemeket tartalmaz. Persze, hogy első látásra az egyik kedvenc sorozatom (van egy pár, igen), Dr. Csont ugrott be. Pláne amilyen klassz fotót (plakátot) találtam!

A másik két oldalt a - szintén új - templétekkel készítettem, elég furcsa volt, már régóta nem használok, de pár hónapja még nagy fan voltam. A Beauty oldalhoz egy korábbi készletet, az Indulgence-t használtam, az élet értelmét pedig ismét a My Soul To Take ihlette. Szerintem zsír. :) Minden a Digi_ridooScraps boltban szerezhető be.

Sarah Barber Design - My Soul To Take
(photo from the official site of the TV series)

Sarah Barber Design - Indulgence
Sarah Barber Design – Template Modern Quirk v1

Sarah Barber Design - My Soul To Take
Sarah Barber Design – Template Modern Quirk v2

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Királyság mindhárom oldalad!
do üzenete…
5 oldal? Wow! ebből a háromból egyik jobb mint a másik. Kíváncsian várom a maradékot!
Secima üzenete…
Tényleg nagyon termékeny voltál. Nem semmi oldalakat hoztál megint össze. Várom a maradék kettőt is. :)
szrjudit üzenete…
Woooow, nagyon szuper a cucc is, és az oldalak is, a Dr. Csontért oda meg vissza vagyok, fantasztikus lett!
LaceE üzenete…
Tetszik a Csontos meg a többi is :) Érdekes Tőled szinte minimál oldalt látni :)