Férfias dolgok

Eltelt két hónap, U-Build-It (UBI) lehetőség a Scrapbook Elementsen! Azonos színskálából ezúttal fiús cuccokat (Naturally Male) lehet felcsípni 1-2 dollárért szinte minden tervezőtől. Én vintage-ben és grunge-ban utaztam most, kísérletképpen egy ATC háttérpapír csomagot is csináltam. Végül 4 papír- és 4 elemcsomag készült. LaceEtól kaptam egy klassz oldalt és magam is barkácsoltam egyet a dear husband (DH) felhasználásával.
Ne feledjétek, hogy ma szinte minden 40%-kal olcsóbb!

LaceE:
enyém:
Rucola Designs by IG - UBI Naturally Male Elegant Papers
Rucola Designs by IG - UBI Naturally Male Man’s Fav Things
Rucola Designs by IG – First Half
Font: Dead Secretary

Megjegyzések

Florci üzenete…
de helyesek ezek a munkásbácsik! :)
fotelosbácsi is klafa lett!
Tinci üzenete…
Nagyon fiús a fíling. Tetszik a bőrfotelos,italos, egyebes oldalad!
erzsocica üzenete…
A munkás figurák a kedvenceim, de a többi is nagyon klassz lett! Imádom a vintage stílust!