CT call!

Igen, nálam! Ilyen még nem volt! Csak tessék, csak tessék! Határidő október 15 éjfél!

A stílusomat ismeritek, nem vagyok egy vadállat főnök, de viszonylag gyakran csinálok készletet. :) Szerelmes leveleket a rudoladesigns kukac gmail pont com címre várok, CT call legyen a tárgya. De izgiiii! :)
Ja, és a Cinque Terre készletet megnyerheti, aki rendesen beszól! :)

Megjegyzések

millu üzenete…
Én tuti jelentkeznék,ha lenne hozzá elég bátorságom meg tudásom,de még nincs sajna.Nagyon bejön a stílusod és csak messziről csodállak.:D
T üzenete…
Én jönnék, dobok egy mailt!! Hátha.....
Krisz üzenete…
Bártaké a szerencse! Küldöm a levelet! :)
evadraga üzenete…
Én nem azért nem jelentkezem, mert nem tetszik amit csinálsz. :)
Hanem mert még nem találtam meg igazán magam. Viszont irtóra tetszenek a Te munkáid, készleteid.
De ami késik, még nem biztos, hogy nem fog megtörténni.
Minden jót, és a legjobbakat az új tagoknak!