Baglyok és termések

Grab-A-Byte (GAB) van ismét a ScrapbookBytes boltban, 1 dollárért kaphatók a szép, őszi színekben pompázó csomagok. Szerintem ez minden szempontból jobb, mint a collab, bár a CT-tagok munkája szaporodik, de hát azért vannak. :) Így Danitől és Meltől is hozok újdonságokat.
A Danimoy Designs Harvest Delight néven papír-, elem-, maszk- és templétcsomagot kínál. Azt bírom Dani készleteiben (a csodás papírok mellett), hogy cuki, retró és vintage stílusban is lehet vele alkotni, most az utóbbihoz volt hangulatom.

Danimoy Designs - Harvest Delight
Lady: NeareStore
Font: fancyPens

Az A+ Designs elem-, papír- és maszatcsomagjának címe: Falling Again. Két oldalt is csináltam szombaton, az elsőn a csodás időben kertészkedő DH (azaz GF) látható. :) Itt a papírok dominálnak, a másodikkal meg az elemeket szerettem volna kicsit jobban megmutatni. Érdekes, most nem használtam egy baglyot sem, pedig nagyon cukik vannak mindkét készletben!

A+ Designs – Falling Again
Font: Angelic War

A+ Designs – Falling Again
Girl: Tangie Baxter/Rebecca McMeen – Steampunk Laboratory

Font: Burning Wrath

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Lám lám a jó idő hatása :)
do üzenete…
Nekem nagyon tetszenek a munkáid. Csípem a stílusod, és most sem hazudtoltad meg magad :D Szuperek!
Tinci üzenete…
Szuper őszes oldalak!Vagyis őszies....
Secima üzenete…
Hú, az a kertészkedős oldal nekem nagyon bejön. :)
eagleszem üzenete…
Nagyon ütős lett az első oldalad! Hihetetlen, de mintha nem is digi lenne! Csodaszép!
LaceE üzenete…
Bagoly nélkül is tök jó az oldalak. Kedvencem a GF, ingben kertészkedős. (de mi az a DH?)