Reklámőrültek ismét

Egyszer már megénekeltem egyik kedvenc sorozatomat, a MadMent, amit - remélem - folytatnak már egyszer a hazai adókon is. Sarah Barber Fussy című készletéről egyből a Grace Kellyre hasonlító egyik női főszereplő ugrott be a tökéletes eleganciájával. Egyébként meg Don Draper for president! (Itt van hozzá egy jó kis összeállítás.) :D Kapható a Digi_ridoo Scraps boltban akciósan mától.

Sarah Barber Design - Fussy
(images from the official movie site)

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Oppsz kicsit fura nekem elsőre. :)) Legalábbis ez eltér az elmúlt hónapokban alkalmazott stílusodtól.
eagleszem üzenete…
Nekem nagyon bejön. És nagyon adja a sorozat hangulatát! Illik a mostani stílusodhoz.
erzsocica üzenete…
Wow, szuper ez az összeállítás! Én nem ismerem a sorozatot, de felkeltetted az érdeklődésemet!
Secima üzenete…
Én sem ismerem a sorozatot, de az oldalad nagyon jó reklám. :)