Kinek tetszik?

Szójjon! Megnyerhető egy megjegyzéssel.:) Vasárnap sorsolok!


Megjegyzések

icka üzenete…
akarom!!! áááááá az a fekete macska!!!és ez a színorgia!!!
köszi a lehetőséget!
Florci üzenete…
nekem a gyertya meg az óra elég is lesz! :))
Névtelen üzenete…
Vau!Szép kis öszies készlet.Nekem minden kell belöleee:)
Köszi a lehetöséget!
Anikó üzenete…
Szuper lehet, én is jelentkezem!!
Pertine üzenete…
Én jobban akarom! Köszönöm én is a lehetőséget!
Janka üzenete…
nekem is a fekete macskán akadt meg a tekintetem :D nagyon vad, halloweenes kitnek néz ki :) köszi a lehetőséget :P
millu üzenete…
Szeretném én is megkaparintani.:D
do üzenete…
Naná, hogy én is, én is!!!
Kisnyul / Andi üzenete…
CSOKIIIII!!!!! Itt a helyem! :)
kreatívhit üzenete…
..én meghagynám a művésznőknek eme jó kis cuccost. "Mert megérdemlik" :)) Majd meglesem hogy mit alkot a nyertes.
Tinci üzenete…
Akkor én szólok! Örülnék neki!
Unknown üzenete…
Én, én, én szeretném! Annyira klassz ez a sok-sok szín... De jó lenne első nyereménynek! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Nekem is!!!!!!!!!!!!!! :) Én az órát imádom, meg a pillangót... :D
evadraga üzenete…
Annyira dinamikus, vad, élénk, hogy ez kellene most az én lelkemnek :)) Jelentkezem! Jajj, a cica hogy tud nézni :D
erzsocica üzenete…
Igazi Halloween készlet!!! Én is jelentkezem!
Secima üzenete…
Na, erről én lemaradtam. :(