Férficsábász

Sarah igazán sokkoló készleteket tud készíteni! :) Mikor meglátom, fogalmam sincs, mit kezdjek vele, de azonnal kell alkotnom! A Cherri (amit talán a Tetovált lány ihletett) és minden termék akciós most, érdemes körülnézni a Digi_ridooScraps boltban.Sarah Barber Design – Cherri
Lady: NeareStore – Vintage Woman Cards

Font: Cry Kitty

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Ez az oldal!!!!! Teljesen oda vagyok tőle!
Mint egy '60 évekbeli filmplakát...
Eszter(beszteri) üzenete…
Hát én is odáig vagyok meg vissza! Fantasztikus! :)
Osli üzenete…
Tényleg nem semmi készlet! Én sem tudnám, hogy mi sülne ki belőle kezeim alatt. De te természetesen megint profin megoldottad a feladatot. Zseniális amit alkottál!
kreatívhit üzenete…
A "cherriből" is kihoztál egy jó kis oldalt..
erzsocica üzenete…
Wow, nagy ütős lett!!!!
Nekem is egy régi plakát jutott róla az eszembe(pl. egy cigi reklám plakát).
IMÁDOM!!!!
Secima üzenete…
Ahhoz képest, hogy nem tudtál vele mit kezdeni, igazán ütős oldal lett. :)