Állatok

Végre sikerült időre összehoznom egy oldalt a Cewe kihívásra, ami ezúttal fű-fa-virág-háziállat. Egy ősi fotón a pici Máté szemléli gyanakodva a kutyusokat Tényőn, Dorka barátnőméknél. Saját készletemet használtam hozzá.

Ildi Geist – Down The Pond

Szőrös állat ezen is van. :) Megláttam ma Marta cirkuszos készletét, és a bennem motoszkáló gondolatnak nem tudtam ellenállni. Hiába, az ünnepek a legrosszabbat bírják kihozni belőlem. :)

Marta Van Eck - Atomic Circus Add On
Kenyér: Giny - Hungaricum

Alpha: Tangie Baxter - Let Them Eat cake,

Pixel Works - Vintage Ransom Alpha

Megjegyzések

do üzenete…
Én már nagyon vártam az oldalad! Fantasztikus készleteid vannak, és most fekszik is a fás téma. Szuper lett nagyon!
A második simán király! Hozzám is hozzám vághatnának pár kiló lisztet figyelem elterelés céljából, és cirkuszban is rég voltam :D
eagleszem üzenete…
De szupi mindkettő! A másodikon tuti oroszul a panem felirat! Jót vigyorogtam rajta. Oroszul olvasni még jól tudok! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Szenzációs vagy, Ildikém!!!!!!! :) Mindkét oldalad imádom, mindkettőt másért. És mindkettőt mégis ugyanazért: mert te is benne vagy... :D
kreatívhit üzenete…
Annyira jó hangulata van!Akár milyen stílusban dolgozol tényleg szuper oldalak készülnek.
erzsocica üzenete…
Nagyon édesek a kutyusok és ahogy Máté figyeli őket. A másik oldalad nagyon egyedi, érdekes hangulatú lett!
Secima üzenete…
Ez a fotó szenzációs! Na, és az oldal is. :)