Mára ezt

Jobb szeretek röhögni a dolgokon, mint sírni. Szóval Bélát itt ne keressétek!



És egy mai darab, csak kicsit hamis:
GM több mint 49 - Elektromos Gyalogos
(élő, 2010)



Más aktualitás: lassan nem csak Galla Miklós több mint 49, hanem én is. Ennek örömére (?) készítettem egy készletet, ami vasárnaptól lesz kapható a Scrapbook Elementsnél. Kukucska helyett lássátok, mit alkottam. Van benne saját fotó, nem is egy, szóval értékes mű. :)

Ildi Geist - First Half
coming on 1 August!

Megjegyzések

eagleszem üzenete…
Szuper! Nagyon jó az oldal! A toll, a papírok, virágok és a fotók tutik! Béla!
Amúgy egyik kedven számom ez! Szoktam énekelni! :)
Budaházi Brigitta üzenete…
Nagyon szép alkotás. Szeretem nézni. Ezt is, mint a többidet is szoktam szeretni. De ezt te tudtad eddig.
Florci üzenete…
Minden van rajta, amit szeretek! Toll, pénz, régi fotó, öreg papír, virág, füzet, óra. Emlékek, illatok...
Isten éltessen és adjon erőt még sokáig alkotni!!!
do üzenete…
Isten éltessen!
Nagyon király oldal, tetszik a régi és új fotó, na meg a toll és a papírok :D Klassz készlet!
Névtelen üzenete…
Óóó! Az álnévnapomon születtél? Előre is boldogot neked!
Jó kis oldalt készítettél. :)
Secima üzenete…
Imádom ezeket az Ildiket, na és az oldalt is. Előre is boldog szülinapot kívánok! :))))
erzsocica üzenete…
Annyira szép lett, nagy egyben van az egész, imádom!!!!!!!!
Osli üzenete…
Brutáljó a készleted, és nagyszerű oldalt raktál össze belőle. Nekem is nagyon tetszik :)