Vér és rózsaszirom

Lehet, hogy ez még nem derült ki rólam, de imádom a horrorfilmeket! Engem a csöpögő vér nem zavar (végül is orvosnak készültem valaha, vagy mi), az izgalom tök jó dolog, és ahogy az oldalhoz gyűjtöttem a képeket, rájöttem, hogy hihetetlenül erotikusak ezek a filmek! És persze romantikusak meg misztikusak is, szóval eléggé összetett a hatásmechanizmus. :D Alapkedvenc a Vámpírok bálja, ami jó régi (Roman Liliomtipró Polanski még fiatal srácként játszik is benne), de még ma is nézhető (úgy tudom, musical is készült belőle). Aztán meg az Interjú a vámpírral, hú, mennyire szépek a fiúk (Brad Pitt, TomCruise, Antonio Banderas) és a kislány Kirsten Dunst ezekben a kosztümökben! Ami legutóbb tetszett, szintén leginkább a főszereplő miatt, a Kárhozottak királynője, rockereknek kötelező! :)



Ja, hogy ez miről jutott az eszembe? Hát Miss Honey észbontó készletéről, ami a sokatmondó The Vampire Diaries névre hallgat. Mutatom. Kapható a DigiScrapBooking.ch boltban. Van egy komplett fociskészlet itt, ingyen!

Honey Designs – The Vampire Diaries

Megjegyzések

Janka üzenete…
én meg a Vampire Diaries sorozatot imádom :D nem is tudom, hogy leszek meg nélküle őszig :P

tök jó lett az oldalad :)
Osli üzenete…
WOW! Nagyszerű oldalt raktál össze. Kicsit csöpögős, de most nem úgy ;) :)))
Nagyon hiányoznak Honey készletei, de hát úgyse lenne időm alkotni. Ügyin használtad ezt a vagány cuccost!
icka üzenete…
én mér nem láttam még ezt a filmet??????????? ezt a Kárhozottak királynőjét? Sürgősen pótolnom kell!
baromi ütős oldal lett!!!imádom, ahogy vörösben úszik az egész!!!
Giny üzenete…
Hű ez az oldal! Tényleg csupa "vér és rózsaszirom", nagyon klassz! :) Imádom rajta a sok vöröset a feketével. (Persze én még hozzá sem nyúltam a kithez...:)
LaceE üzenete…
Nem győzöm imádni ezt az oldalt. Én is nagy horror fan vagyok, ezért külön piros pont az oldalért :)