Párduc, oroszlán, gorilla...

Kolibri kihívására mindenképp meg akartam mutatni a dalom, de erősen megnehezítette a dolgot, hogy nekem nincs ilyen. :) Még kedvenc együttest, előadót sem tudok egyet megnevezni, annyi van, kedvenc szám is rengeteg, különféle eseményhez, élethelyzethez kapcsolódó. Összekötöttem hát a kellemest a még kellemesebbel, mutatok valamit a készülő készletemből, és a dalt, ami nem megy ki a héten a fejemből.

Rucola Designs by Ildi Geist - coming soon! :)

Ezt a makákót mennyiszer ordítottuk már! :D Na meg a "szóba se jöhet..." az egy hónapos skandináv nyaralásunkkor, Mátéval a pocakomban. És a legviccesebbnek azt találtam, amikor Miksa fiam ballagásán hallottam hasonló módon két "gaudeamus" között! Szóval a szám 1984-ből, a Kft előadásában, az Afrika, kortalan és zseniális. :) Mindjárt két változatban is linkelem.





Megjegyzések

Secima üzenete…
Szuper lesz az új készleted. :) Nekem inkább Skandinávia, mint Afrika.
Krisz üzenete…
Igazán hangulatos oldal lett! Szinte kíváncsivá tettél! Megyek csomagolni, ...:)
erzsocica üzenete…
Én is imádom ezt a számot (na meg persze az Elizabeth-et, amivel régebben sokat is cukkoltak).
Az új készleted igazán nyárias lesz, kellemes színekkel. Klassz lesz!