Hagyomány

Miss Honey eszméletlen sok készlettel jött ki hirtelen, és egyik szuperebb, mint a másik! És mennyetek a bótba, mert fribi is van! A Journey to Russia egészen varázslatos darab, még biztos fogok vele alkotni. Elsőre azonban a Hegedűs a háztetőn ugrott be, amiből nekem a film az etalon. Régi szép gimnazista idők, gyakorlatilag ezen és a Superstaron tanultam angolul (Norman Jewison for president!). Aztán úgy hozta a sors, hogy idén kétszer láttam színházban is. Először a Toldi Teátrum (igen, a gimi!) előadásában, ahol Ildi barátnőm Ambrus fia volt Tevje (drukkoljatok neki, dramaturgnak felvételizik éppen). Egy hónappal később meg a Vígben, Eszenyi rendezésben, ki mással, mint Hegedűs D. Gézával a főszerepben. Bár szinte kívülről tudom a darabot, mindkettőt nagyon élveztem, a zenéjét meg külön imádom.
Szóval jöjjön a készlet és az oldal, ami kissé plakátszerű lett. Ja, és ez a 300. oldalam, bár nem hagyományos - viszont digitális! :D

Honey Designs – A Journey to Russia
Font: jailbIrD JenNA, Jellyka Saint-Andrew’s Queen

Image from the film googled


Fiddler on the roof - Tradition


Fiddler on the roof - Lechaim


Szóval, akinek kedve támadt, irány a Vígszínház!

Hegedűs a háztetőn werkfilm - Vígszínház

Megjegyzések

eralilla üzenete…
Nagyon jó kis plakátot/oldalt készítettél. S gratula a 300. oldalhoz! Szép szám!!
Tinci üzenete…
Köszi a videókat, nagyon jól szórakoztam! Az oldalad nagyon tetszik!
pamacsdesign üzenete…
Királyság ez az oldal,méltó a 300.-hoz!
Secima üzenete…
Gratulálok a 300.-hoz! A videókat nagyon élveztem. A Vígbe még nem jutottunk el, de azon vagyok.