Csak csajok... és Lovasi!

Dani elkészítette a kis-nagy fiúk párjaként a Little Sister és Big Sister készleteket is, sőt, maszkokat és pecséteteket is kreált, egyben és külön-külön is megvehetők a Scrapbook Byteson. Szeretem ezt a színvilágot is, szerencsére nem ázik rózsaszínben, hanem lilás-pinkes. Csináltam két oldalt, aztán véletlen megtaláltam LaceE fotóit a Kiscsillag koncertről, és ismét kellett egy Lovasi Andrást dicsőítő oldalt készítenem. :) A vintage oldalon a fotó nem saját, nekem nincs tesóm és a rokonságban sem jellemző (bár atyai nagyimék hatan voltak testvérek és csak egy, korán elhalt öccsük volt, fotó sajnos nem maradt). Így Dor fotóját vettem kölcsön a másik oldalhoz, annyira cukik a lányok, remélem, tetszik! :)

Kit: Danimoy Designs– Big Sister @ SBB
Photo: Sally’s Antique Pictures
Wordart: Weeds and Wildflowers - Life 365 „Say it”


Kit: Danimoy Designs– Big Sister @ SBB
Font: My Own Topher
Photo: LaceE

Kit: Danimoy Designs– Little Sister @ SBB
Font: Gill Sans Ultra Bold

Megjegyzések

do üzenete…
Naná, hogy tetszik! Imádom! (meg Lovasit is :D) és a harmadik oldalaid megér egy nagy WOOOW-t! Szuper mind!, de természetesen az utolsó a szívemcsücske!
Tinci üzenete…
Hű, de szuper három pinkes oldal! Csúcs!
Secima üzenete…
Nagyon klassz ez a készlet, mert három ilyen szenzációs oldalt is sikerült belőle összehoznod. :)))
LaceE üzenete…
SZuperek az oldalak. Naná, hogy a Lovasis a kedvencem. Főleg, hogy a következő 1,5 hónapban 2 Kispál és 2 Kiscsillag koncertre is megyek :)