Sár és virág

Nem tehetek róla, teljesen rá vagyok kattanva ezekre a naffejű babákra, mióta felfedeztem őket! A kollázsok is világéletemben vonzottak, ezen felül emlékszik valaki a kivágható papírbabákra, amikre mindenféle ruhadarabot lehetett aggatni? Kár hogy ezer éve kidobtam, rengeteg volt! De félre a nosztalgiával, elérkezettnek láttam az időt, hogy Keleyt is megismertessem a deviáns énemmel. :) Ezzel a Frida babával (Frida Kahlot biztos nem kell senkinek bemutatni) már régóta szeretnék kezdeni valamit, és színben tökéletesen passzolt. A másik oldal Annamari sárdagonyáját örökíti meg. A cuki kis készlet, a Season of Flowers még egy dollárba sem kerül most, uccu a ScrapTeam shopba!


Keley Designs – Season of Flowers
Fiddlette - Viva Frida

Keley Designs – Season of Flowers
Template: Kate Designs


Kosztolányi Dezső: Negyven pillanatkép
1. Vers

Sár és virág, kavargó semmiség,
de hirtelen, mint villám, hogyha lobban -

két sor között - kinyíl nekünk az Ég.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Mindkét oldal szuper, de én mos egy kicsit Fridától jobban el vagyok ájulva. Szenzációs lett, teljesen oda vagyok érte. :)
LaceE üzenete…
No para, mi is oda meg visszavagyunk a naffejűekért meg a sárdagasztókért :)
do üzenete…
Állati lett mindkettő, de nekem is Frida a favorit!
eralilla üzenete…
Nekem is kedvencem volt az öltöztető papírbaba, sőt Lillának is készítettem mágneses változatban. Azzal játszik a hűtőn, amíg én főzök.
Az oldalaid pedig nagyon klasszak. Mind a kettő.
szrjudit üzenete…
Csodálom a az oldalaidat, abszolút nem az én világom, de nálad imádom őket, Fridát is. A sárdagasztós fotók pedig ajajj, ismerősek ;)
Krisz üzenete…
Szupi lett mindkettő, nekem a második a kedvencem. Nagyon tetszik a kép vágás! :)
éva judit üzenete…
mind 2 tök jó lett,a készlet szupi
imádom a nagyfejű babákat,volt 1 lencsibabám az volt ilyen:)