Papára várva

A ScrapDish júniusi collab kitje már kapható. A 7 designer munkája egyben és külön-külön is megvásárolható (bővebben Oslinál).
Mutatom Osli készletét és a kreálmányomat, a színek vintage-ért kiáltottak! :) Sajnos én már hiába várom az apumat, szeretettel küldöm neki, bár biztos halálra cikizne a scrapbookozás miatt. :)

OsDesign - Father May I - ScrapDish June Collab
Girl: Tumble Fish Studio – Froo Froo element pack

Font: Celtic Garamond the 2nd

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nagyon klassz lett ez is. :)
Krisz üzenete…
NAgyon szép oldal! Föntről lát és szerintem biztos örül! :)
Florci üzenete…
ó-ó, ez nagyon bájos!!! tetszik nekem! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Imádom ezt az oldaladat (is)! :) Kukk be hozzám egy díjra! :)
LaceE üzenete…
Szerintem, ha az Apud is olyan modern mint Te, akkor tuti nem cikizne, hanem büszke lenne Rád. Ahogy én is, hogy miket ki nem hozol egy miniből is :)
Osli üzenete…
Én is ámulok, és bámulok, hogy ebből a néhány elemből mekkora oldalt hasítottál! Imádom! A kedvencem a roló hatású háttér! Köszönöm az alkotást!